Yazhi: Termenul de „Societate Holografică” nu este ceva ce am început să folosim noi înșine. Acest termen este deja folosit pe net pe scară largă. Dar privind acest cuvânt cu un ochi critic... vorbind cu Dhor Kaal'el aici, am văzut că nu este un cuvânt bun pentru a descrie societățile avansate ale multor culturi non-umane, inclusiv cea Taygetană.
„Societatea holografică” vine din greacă: Holos - «Complet» și Gram - «Mesaj», după cum a spus odată Anéeka. Aici cuvântul Holos este corect, dar Gram nu se potrivește și nu face decât să creeze confuzie.
Potrivit lui Dhor Kaal'el, acordându-i credit, numele corect ar trebui să fie: „Societatea Holistică”. Adică o societate completă care îi include activ pe toți membrii săi în condiții de egalitate. Acesta este numele adecvat. Așadar, consider că este o idee foarte bună să schimbăm numele pe care îl folosim în „Societatea holistică”.
Pentru că, în acest fel, lăsăm în urmă alți oameni cu definițiile lor ale numelui „Societate holografică”, în favoarea unui nume corect care descrie mai bine conceptele noastre și care ne va ajuta, de asemenea, să ne distingem de ceilalți, deoarece informațiile diferă drastic. Așadar, numele acestor societăți și al subiectelor pe care le vom da mai jos va fi „Societăți holistice”.
Cum funcționează o societate holistică? Descrierea mea se bazează pe faptul că o societate și o cultură vor fi întotdeauna o reflectare a oamenilor care o formează. Din punctul de vedere nu numai al intențiilor lor conștiente, ci și al inconștientului lor colectiv. Oamenii sunt societatea lor, ei nu trăiesc într-o societate. Ei sunt, de asemenea, viața lor și experiențele lor în ea.
Dacă un grup de oameni aflați la putere instalează asupra unui popor o societate holistică prin impunere, chiar dacă oamenii spun că sunt de acord, aceasta devine comunism sau ceva similar.
O societate holistică apare și se naște din mentalitatea unui popor. Fiecare popor își va reflecta propria mentalitate în guvernele care îl guvernează. Dacă poporul este dezinteresat să ia parte la rezolvarea problemelor și dinamicii structurale și la tot ceea ce este necesar pentru a susține o cultură, vor apărea printre ei doar oameni cu propriile interese, care vor începe să domine asupra poporului, așa cum se poate vedea în detaliu în cartea „Ferma animalelor” de George Orwell, 1945.
Puteți vedea acolo degradarea care are loc atunci când un popor este eliberat de asupritori (în acest caz fermierul) și unele animale preiau controlul asupra fermei încetul cu încetul până când devin la fel sau mai tiranice decât fermierul însuși (porcii din carte). Vă recomand să o citiți pentru a înțelege în detaliu cum un popor, fiind permisiv și crezând în demagogii, cade înapoi în aceeași mentalitate pe care o avea înainte de a fi „eliberat”, ceea ce la rândul său formează o nouă tiranie.
Acum, de ce se întâmplă acest lucru?
Menționez acest lucru pentru că este chiar motivul pentru care un grup nu poate veni și impune o Societate Holistică altuia, chiar dacă acei oameni doresc acest lucru, pentru că ei se vor degrada în mod natural la aceeași tiranie care i-a oprimat înainte, așa cum este descris în detaliu absolut pas cu pas în acea carte. O carte pe care am citit-o cu nu știu câte încarnări în urmă și încă mi-o amintesc. Nici măcar nu știu cine eram atunci, cred că Swarupapapriyananda (Swaruu 2).
Această degradare a unui popor eliberat de opresiune și cu toți membrii săi pe picior de egalitate, spre căderea din nou în aceeași situație, sau mai rău, se datorează mentalității poporului însuși. Fiindcă încercările de a impune sau de a stabili modele politice pozitive pentru interesele tuturor, ale maselor, pe Pământ, sfârșesc în același lucru, tirania absolută.
Exemple în acest sens sunt:
- Roma: din Republică devine Imperiu odată cu asasinarea lui Iulius Cezar de către Brutus care lucra pentru Cleopatra și Marc Antoniu.
- Revoluția Franceză: care iese din Monarhie, pentru a cădea din nou în ceva similar cu Napoleon Bonaparte.
- Independența americană: care stabilește o constituție cu drepturi clare și ferme pentru oameni, care le oferă abilitatea de a se apăra de formarea de noi tiranii cu al doilea amendament, care este dreptul de a purta arme, cu scopul de a preveni o nouă tiranie care s-a degradat într-un capitalism în care cei care controlau companiile au început să domine piața financiară până când, în 1913, a fost înființată Rezerva Federală, care, practic, elimină orice putere a guvernului democrat asupra Departamentului Trezoreriei, făcând astfel ca, în același timp, fiecare persoană din SUA să devină legal o corporație care este și poate fi absorbită de alte corporații mai mari, creând astfel o tiranie totalitară.
- Revoluția bolșevică din 1917-18: punerea în aplicare a modelului politic comunist bazat pe marxism, în care un guvern stabilește controlul total asupra bunurilor poporului și administrează resursele pentru a oferi fiecărui individ ceea ce același guvern consideră că are nevoie și merită. Acest model s-a degradat până la capitalismul de stat, în care cei din partidul de guvernământ preiau toată averea cu prețul exploatării totale și tiranice a poporului, cu apogeul în timpul guvernării lui Stalin.
Lista este lungă și nu menționez decât câteva din numeroasele exemple ale aceleiași probleme. Deoarece pare să arate că popoarele, oamenii normali, sunt destinați să cadă întotdeauna sub un fel de guvern totalitar, fără un model politic cu adevărat echitabil.
Ceea ce percep pe Pământ este că mentalitatea de bază a vieții acolo este aceea a deficitului de resurse care, la rândul său, creează nevoia ca ceva sau cineva sau o instituție-guvern să gestioneze acele puține resurse cu orice model politic. Fiind că pe Pământ nimic nu este niciodată suficient. Indiferent dacă sunt suficiente resurse sau nu, percepția este aceeași, că lipsesc lucruri, alimente, obiecte noi care să facă viața interesantă și să merite trăită.
Văd că acest lucru nu este cauzat doar de mentalitatea impusă, controlată mental, care favorizează societatea de consum, care alimentează profiturile companiilor care produc sau gestionează astfel de bunuri de consum, ci se bazează mai ales pe mentalitatea conform căreia oamenii au nevoie de ceva exterior lor pentru a justifica, a se bucura și a face ca viața însăși să merite trăită.
Faptul că oamenii au nevoie de ceva extern pentru a-și împlini existența este o consecință directă a conceptului de materialism și determinism, în care doar materialul există și are valoare, iar cauza și efectul ca o consecință inevitabilă - mentalitatea de victimă.
Acest lucru se agravează atunci când la material se adaugă o valoare monetară, deoarece înseși valorile oamenilor se vor învârti în jurul acestei valori materiale, orbindu-i la celelalte puncte fără valoare materială, creând astfel ideea că viața însăși valorează puțin dacă nu este destinată sau folosită pentru a produce bunuri sau servicii care produc mai multă valoare monetară.
În acest fel, întreaga parte spirituală decade, fiind folosită doar ca o altă metodă de control asupra maselor pentru a le determina să se comporte în moduri productive pentru cei aflați la putere. Ceea ce sfârșește prin a distruge însăși viața oamenilor și a animalelor și plantelor din jurul lor. Un exemplu în acest sens este suferința animalelor, atunci când animalele de companie, cum ar fi câinii și pisicile, sau animalele sălbatice care trăiesc libere, nu au nicio valoare pentru societate, în afară de ceea ce li se oferă ca utilitate monetară.
Subliniez câinii și pisicile, ca cel mai direct exemplu care îmi vine în minte, care suferă abandonul și cruzimea pe străzile marilor orașe, pentru că, fiind mulți și inutili, nu au nicio valoare, orbind oamenii față de nevoile lor și de marea lor suferință.
În același mod, tot ce este viu devine ieftin, deci fără valoare, fără importanță, iar lucrurile materiale fabricate industrial cresc în valoare. Ca o consecință a acestui fapt este că întreaga parte spirituală a oamenilor este degradată în favoarea materialismului, care la rândul său, ca o consecință directă, nu va aduce decât multă suferință care va perpetua percepția lipsei și a rarității.
Dar, întrucât materialism-determinismul în care trăiesc ca mentalitate dictează că doar ceea ce este real, tangibil și cu valoare monetară contează, singura modalitate pe care o vor avea acești oameni de a căuta să se elibereze de acel sentiment de lipsă din viața lor este achiziționarea de mai multe bunuri materiale care le vor oferi o satisfacție temporară prin sentimentul de realizare-achiziție, dar care va crea inexorabil nevoia de a achiziționa din nou mai multe bunuri materiale pentru a simți din nou acel sentiment de realizare-eliberare. Mentalitate programată în întregime de cei care doresc să continue perpetuarea societății de consum, materialism și determinism.
Și acest lucru mă determină să declar că singura modalitate de a depăși cercul vicios descris mai sus este progresul spiritual, etic și moral al unui popor.
Pentru ca un popor să caute satisfacția existențială în sine, în ceea ce fiecare are în interior, fericirea generată de mulțumirea de sine în cooperare cu cei dragi, comunitatea, ar înlocui complet nevoia de a căuta fericirea în lucrurile materiale. Ca un prim factor sau pas spre formarea mentalității necesare pentru o societate holistică.
Dezvoltarea spirituală, etică și morală a unui popor, nivelul său de conștiință, reprezintă baza însăși a unei societăți holistice și, fără aceasta, pur și simplu nu va fi generată, nu va apărea.
O societate cu adevărat holistică se generează singură, nimeni nu trebuie să o impună, nimeni nu trebuie să dicteze cum sunt sau cum ar trebui să fie lucrurile. Mai degrabă, însăși dinamica socială și culturală a unui popor se va naște de la sine ca o reflectare directă a conștiinței, mentalității sale spirituale, etice și morale. Mai ales într-o societate cu adevărat holistică.
Așadar, o societate holistică nu poate fi implementată asupra unui popor și nici nu îi poate fi furnizată ca informație de bază pentru a forma una, deoarece va reflecta doar aceeași mentalitate a celui care furnizează acea informație, care nu va fi aplicabilă sau potrivită pentru oamenii care o primesc.
Societatea cu adevărat holistică se va genera singură, fără a fi nevoie să se învețe nimic despre cum funcționează, nici să se țină cursuri pentru oameni din unghiul furnizării de informații așa cum s-ar ține un curs descriptiv despre cum funcționează un sistem politic democrat, sau comunist-socialist, sau monarhic.
Singurul lucru care generează o adevărată Societate Holistică este progresul spiritual, de conștiință, etic și moral al unui popor, în care mai întâi se dezvoltă aceste baze și, având deja o mentalitate etică, morală și o spiritualitate foarte avansată, membrii vor începe să relaționeze între ei cu aceste trei baze, iar rezultatul este o Societate sau un model politic perfect în concordanță cu nivelul de avansare în aceste trei domenii.
Este rezultatul faptului că toți membrii acelei societăți ating același grad înalt de avansare, sau cel puțin similar în ceea ce privește variațiile lor personale, dar întotdeauna în același cadru de înțelegere care îi face să coopereze unii cu alții. Un popor își va reflecta gradul de avansare etică, morală și spirituală direct în modelul său politic.
Dintr-un punct de vedere non-materialist, bazat pe modelele minții, gândirii, integrării, iubirii, cooperării, înțelegerea faptului că cooperarea și sprijinul reciproc este ceea ce generează progresul personal și cultural al unei persoane și al unui popor este baza societăților holistice.
Pe Pământ, se învață mult, până la abuz, că trebuie să trăiești într-o mentalitate de servire a celorlalți și nu de servire a sinelui. Chiar și profesori spirituali foarte „avansați” și persoane contactate susțin acest lucru. Se spune că rasele non-umane progresive trăiesc în serviciul celorlalți, iar rasele regresive trăiesc doar în serviciul lor înșiși.
Nu este atât de simplu. Nu pe Pământ. A trăi în serviciul celorlalți trebuie să fie o parte inseparabilă a căutării serviciului față de sine. Pe Pământ, impunerea, forțarea sau învățarea oamenilor să trăiască în serviciul celorlalți a devenit încă o metodă folosită de învățătorii spirituali, de persoanele contactate și de oamenii care pretind că au o conștiință înaltă, deasupra oamenilor obișnuiți, pentru exploatarea celor care doresc din toată inima să pună în aplicare o societate nouă, mai echitabilă pe Pământ, în vederea dezvoltării unei noi societăți holistice.
Cu alte cuvinte, a trăi în serviciul celorlalți într-o societate în care întreaga dinamică a interacțiunii dintre oameni este, în medie, una de serviciu pentru ei înșiși și pentru supraviețuirea lor, nu va genera decât sclavi cu bune intenții care ajung să lucreze gratuit în beneficiul celor care pretind că sunt mai avansați sau au o putere mai mare de convingere asupra lor. Li se va spune că ajută cauza, când ei sunt doar sclavi controlați și spălați mental, exploatați pentru bunele lor intenții.
Pentru a putea ajuta într-o mentalitate de serviciu față de alții, trebuie să înțelegeți pe deplin ce anume ajutați, de ce, în ce scop, cu ce dinamică și din ce motive. Toate cu un cadru în care un astfel de ajutor nu interferează în viețile și nevoile primare ale acelor oameni care oferă ajutor altora. În caz contrar, acestea vor fi exploatate doar de persoane care se autointitulează Maeștri Spirituali, Ascensionați sau persoane care se presupune că au multă avansare spirituală.
Acest punct de mai sus este un exemplu al modului în care forțarea doar a unei părți sau a unui aspect al mentalității oamenilor care trăiesc în societăți holistice asupra oamenilor care trăiesc în alte modele socio-politice va aduce doar haos și exploatare din nou.
O Societate Holistică este ceea ce rezultă ca urmare a interacțiunii dintre un grup de oameni cu un înalt progres spiritual, etic și moral. Conform principiului că un popor va avea sistemul politic care reflectă propria sa mentalitate.
Dacă un popor, precum oamenii de pe Pământ, trăiește într-o mentalitate de victimă, în determinism și materialism, nu va face decât să creeze, să formeze sau să manifeste conceptul opus lui însuși. Un popor cu o mentalitate oprimată și dependentă îi va crea pe cei care îl oprimă și de care să depindă. O parte o va crea pe cealaltă.
Acesta este însuși mecanismul de formare a guvernelor, a entităților și raselor regresive și a sistemelor de opresiune care se formează în maniera Tulpa și Egregori reflectând mentalitatea umană. Dacă un popor se simte exploatat, el își va crea exploatatori.
Singura metodă de a crea o societate holistică este avansarea spirituală, etică și morală a unui popor, extinderea conștiinței sale. Oamenii ar trebui să se concentreze asupra acestor trei elemente și nu asupra implementării forțate a unui nou model politic, deoarece acesta nu va face decât să se degradeze în socialism-comunism cu capitalism de stat. Iar aceasta NU este o societate holistică.
Atunci când un popor dezvoltă un progres etic, moral și spiritual suficient de avansat, în mod natural, fără nicio problemă, el va forma în mod inevitabil o societate și o cultură perfect în conformitate cu nivelul său. Dacă nivelul este suficient de avansat, se poate spune că este o societate holistică. Fiindcă trebuie să precizez că nu este un model politic de urmat, ci doar este și nu poate fi decât rezultatul progresului etic, moral și spiritual al unui popor, al conștiinței sale personale și colective, reflexia sa directă și inevitabilă. Totalitatea inconștientului lor colectiv.
Primul pas de urmat pentru a forma o societate holistică este elevarea etică, morală și spirituală a unui popor. Iar acest lucru se realizează în primul rând prin accesul direct și nerestricționat al poporului la toate informațiile disponibile pentru grupul sau cultura sa. Învățarea tuturor disciplinelor, oricare ar fi acestea, este primul pas. De aceea, trebuie să studiem totul, să învățăm cât mai mult posibil, să ascultăm toate opiniile și unghiurile în mod egal, cu formarea propriei responsabilități pentru progresul personal și pentru formarea conceptelor personale pe care fiecare și le asumă ca fiind adevărate, ca ceea ce este real și ceea ce nu este.
Aceasta înseamnă că ar trebui să se acorde o importanță egală studierii tuturor punctelor de vedere și apoi formării propriei opinii. Prin urmare, nu trebuie să urmați pe nimeni care impune sau dorește să controleze sau să formeze un monopol al adevărului, pentru că acest lucru vă va îndepărta nu numai de progresul spiritual, ci și de formarea unei societăți holistice.
Trebuie să gestionați resursele personale, timpul și energia, pentru a filtra informațiile care vă sunt utile de cele care nu vă sunt, filtrând astfel persoanele pe care le ascultați de cele care nu vă hrănesc. Amintiți-vă că cadrul realității, a ceea ce este adevărat și a ceea ce este fals, precum și înseși valorile de etică, moralitate și spiritualitate ale fiecărei persoane sunt și vor fi rezultatul mediei ideilor celor cu care aceasta trăiește, persoanele cu care vorbește și cei pe care îi ascultă. Ar trebui să se dezvolte responsabilitatea individuală de a decide cu cine să trăiască.
Robert: Și cum promovați „progresul spiritual, etic și moral al unui popor?”
Yazhi: Așa cum am început să spun, ei trebuie să învețe tot ce se poate învăța, dar pentru asta trebuie mai întâi să aibă interesul și intenția de a face asta. Să învețe tot ceea ce se poate învăța, o învățare continuă și obiectivă, fără formarea de atașamente față de modele de informații. Adică, cu flexibilitatea de a încorpora idei noi în cadrul care formează realitatea personală.
Realitatea trebuie abordată folosind cele mai bune date disponibile pentru fiecare, cu mentalitatea că nimic nu este fix și că astfel de modele descriptive ale realității, părți sau ca întreg, sunt doar temporare până când sunt disponibile date mai bune și sunt dezvoltate propriile modele mentale mai bune. A nu avea idei fixe. Sau doar să aibă ca model spiritual să îmbrățișeze încorporarea constantă a noilor date, care formează și schimbă percepția noastră asupra realității.
Acesta este motivul pentru care nu ar trebui să urmați niciodată sfatul nimănui, cu sau fără autoritate de orice fel, care vă dictează că NU ar trebui să ascultați alte persoane sau surse de informații. Pentru că vă va limita la o bază de date fixă și, prin urmare, manipulată în interesul celor care pretind că au un progres spiritual, etic și moral mai mare. Oprirea formării bazei tale proprii și personale.
O societate cu adevărat holistică va fi rezultatul acestei mentalități libere de gândire a unui popor. Un popor înalt educat, etic, moral și spiritual devine imposibil de controlat de agenți externi și, în același timp, va crea un model social conform nevoilor exacte și particulare ale acelei societăți, creând armonie și nu haos.
Un popor cu etică, moralitate și spiritualitate ridicate se va apăra singur. Și își va crea realitatea în funcție de ceea ce este el ca entitate proprie. Astfel, o va manifesta. Societatea sa va fi propriul său Egregor.
În cadrul înțelegerii motivului pentru care o societate holistică sau orice model etic, moral sau spiritual nu poate fi impus, se află faptul că nicio persoană nu poate înțelege ceva care se află în afara cadrului contextual al propriei sale înțelegeri și a limitelor propriei sale conștiințe. Altfel spus, pentru ca o persoană să înțeleagă concepte avansate trebuie să aibă în minte și să înțeleagă pe deplin elementele anterioare care îi oferă un suport și o bază de la care să pornească pentru a înțelege conceptele majore, fie ele metafizice sau tehnice. Prin urmare, nu este posibil să explici un lucru complex cuiva care nu are bazele anterioare necesare pentru defalcarea lui și încorporarea ulterioară în persoana și conștiința sa.
Fiecare persoană sau grup de persoane trebuie mai întâi să dezvolte aceste baze, prin urmare trebuie să avanseze în conștiință, spiritualitate, moralitate și etică înainte de a putea aspira să formeze o societate cu adevărat holistică. Aceasta înseamnă că trebuie să formeze o serie de societăți în funcție de nivelul lor actual, dar să aibă fundamente flexibile care să le permită să se îndrepte spre o societate holistică fără a stagna în modelele anterioare sufocante și militante, precum cele cunoscute pe Pământ.
Mai întâi dezvoltați spiritualitatea, etica și morala, apoi societatea în funcție de nivelul dumneavoastră va apărea de la sine. Așadar, accentul principal se pune pe dezvoltarea acestor trei elemente critice și nu pe impunerea unui model politic care nu poate fi implementat asupra unui popor, deoarece atunci când se impune o societate holistică, aceasta se distruge automat ca atare. Ea încetează să mai fie.
Gosia: Mulțumesc Yazhi. Am o întrebare. Ai spus mai sus că pe Pământ există această mentalitate a penuriei, a materialismului etc... dar eu simt că, prin simpla existență a sistemului așa cum este acum pe Pământ, cu bani, trebuind să muncești pentru a supraviețui, va fi imposibil să eradicăm această mentalitate din societatea umană. Pentru că una este să implementezi etica și toate astea în societatea care are de toate și replicatoare acasă, și mese gratuite, și alta în societatea care nu ai nimic dacă nu muncești pentru asta. Așadar, eradicarea sistemului bazat pe bani și munca pentru bani este cerința pentru a avea o societate holistică cu adevărat avansată?
Yazhi: Da, pentru că intrați într-un cerc vicios, cerc în care vă aflați ca popor planetar. Așa că intrăm în domeniul a ceea ce încerc să descriu în ultimele mele cuvinte, nevoia de a dezvolta modele de tranziție politică cu direcție și intenție către dezvoltarea unei societăți holistice reale.
Aceasta înseamnă că, pentru a ieși dintr-un cerc vicios precum cel care afectează omenirea, trebuie să existe în mod necesar un agent extern care să schimbe direcția sau dinamica care provoacă un astfel de cerc vicios. Ceea ce ne conduce din nou la nevoia de tutori non-umani, membri ai unor societăți holistice reale și formate din ființe antropomorfe și cu un grad ridicat de empatie și înțelegere, în special în ceea ce privește situația și condiția umană.
Cu toate acestea, un astfel de mentorat nu trebuie neapărat să fie oferit direct, deschis, ci ca intervenție spirituală, ”pe sub masă”. Așa cum se întâmplă deja sau s-a întâmplat în ultimii 70 de ani pe Pământ și s-a accelerat începând cu anul 2000, odată cu sosirea unor valuri cu totul noi de Starseeds și Step Downs în toate modalitățile, gradele și variantele lor.
În ceea ce privește sistemul monetar, deși nevoia unui sistem nou, mai echitabil pentru toți este evidentă, există pericolul ca dinamica din „Ferma animalelor” a lui George Orwell să fie generată din nou. Fiindcă eu văd posibilă eradicarea banilor, cu o anumită tranziție, și numai pentru că îmi dau seama că majoritatea oamenilor de pe Pământ nu înțeleg cum este posibil să funcționeze fără ei. Dar da, este posibil.
Dar este posibil dacă schimbați mentalitatea de bază care formează nevoia de bani, iar aceasta este mentalitatea lipsei, a faptului că nu există suficiente resurse pentru toată lumea, iar aceasta este formată din ideea sau nevoia de a satisface nevoile într-un mod material și nu într-un mod spiritual. Adică, oamenii au nevoie de o mulțime de lucruri pentru a fi fericiți și nu de multă bogăție interioară.
Acesta ar fi unul dintre primele lucruri care s-ar schimba. Cum ar fi, de exemplu, ca oamenii să fie cu adevărat fericiți pentru că au învățat o limbă nouă, și nu pentru că au o mașină ultimul model ca aspirație de satisfacție și scop în viață.
Robert: Dar se pare că acest ajutor extern are puține efecte.
Yazhi: Pentru că au contracarat această formă de ajutor extern cu metode directe de control asupra populației, cu scopul de a opri această descoperire spirituală pe care mulți o numesc Marea Trezire.
Așadar, nu mai este timp ca semințele stelare să dezvolte influență asupra Matricei sociale Pământului, așa că, din nou, intrăm în subiectul necesității unei forme de intervenție directă. Chiar dacă este încă „sub masă”, dar într-un mod mai direct și mai rapid. Pentru că dacă există ceva ce nu avem astăzi este timpul. Și acest lucru este greu de înțeles pentru rasele non-umane care trăiesc în alte cadre de percepție a timpului.
Chiar dacă o astfel de intervenție sau inspirație externă este necesară, oamenii de pe Pământ nu ar trebui să aștepte ca acest lucru să se întâmple și nici nu ar trebui să spere că vor primi un astfel de ajutor care, așa cum am descris mai sus, indiferent dacă este suficient sau nu, este deja în curs de desfășurare sub forma semințelor stelare întrupate și a altor variante de prezență extraterestră subtilă prezente acolo.
Gosia: Consider că etica și morala trebuie să fie bine definite. Pentru că există diferite tipuri de etică, îmi imaginez, și ele se schimbă în funcție de niveluri și interese etc. De asemenea, ce le recomandați practic oamenilor, să nu creeze încă modele, structuri politice și sociale ale unei astfel de societăți, ci să se concentreze mai întâi pe dezvoltarea spiritualității, eticii și moralei?
Yazhi: Da. Știu că ar trebui să se străduiască să creeze un model politic de tranziție care să le permită să elaboreze componentele necesare în timp ce aceste trei elemente ale mentalității poporului se dezvoltă. Dar acest model politic nu este o societate holistică, ci doar o soluție provizorie, temporară.
Problema aici este că orice model politic de tranziție care se formează va fi din nou în condițiile descrise în textul de mai sus, în sensul că va reflecta doar conștiința medie a poporului însuși. Modelul despre care mulți ar crede că ar putea servi ca metodă de tranziție ar fi socialismul, despre care am văzut că nu funcționează, deoarece socialismul sau comunismul NU este cu siguranță o societate holistică.
Amintiți-vă că în momentul în care un grup impune o structură socio-politică, cu ideea că aceasta este o societate holistică, unui alt grup de oameni, aceasta va înceta imediat să mai fie o societate holistică, distrugând conceptul.
Așadar, singura modalitate de a învinge aceste probleme este avansarea conștiinței, eticii, spiritualității și moralității grupului de oameni în cauză. Aceste trei puncte sunt atât de critice încât fără ele o Societate Holistică pur și simplu nu poate exista.
Aceasta este o altă problemă despre care trebuie să vorbesc. Spiritualitatea, etica, morala sunt doar cuvinte, iar semnificația lor diferă de la o persoană la alta, așa că ar trebui realizat un cadru de bază pentru a ghida definirea acestor trei puncte. Deci aici ar fi deja o intervenție din partea mea sau din partea noastră pentru că aș impune rasei umane propriile mele definiții ale eticii, moralității și spiritualității. Ceea ce duce din nou la ceea ce am spus și mai sus; nevoia unui fel de mentorat din partea unei rase non-umane, dar antropomorfă și foarte empatică.
Traducerea, adaptarea și sincronizarea textului: Șerban Mircea Constantin
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu